Czy warto promować firmę w mediach społecznościwych?

marketing internet

Popularyzacja mediów społecznościowych nieustannie rośnie. Na początku konta zakładali zwykli ludzie, którzy chcieli kontaktować się przyjaciółki lub poznawać rówieśników z najdalszych zakątków świata. Z biegiem lat okazały się świetnym miejscem dla przedsiębiorców. Jak firmy wybierają social media? Czy rzeczywiście okazują się pomocne w operacjach marketingowych?

Na wstępie trzeba powiedzieć, że wśród tradycyjnych metod reklamowania działalności są ulotki, plakaty, marketing szeptany czy kampanie puszczane w telewizji lub radiu. Aczkolwiek wraz z rozwojem internetu klienci zaczęli oczekiwać więcej.

Z tego powodu przedsiębiorstwa zaczęły zakładać platformy internetowe, żeby informować o promocjach, numerze telefonu oraz pełnej ofercie. Następnie trafioną propozycją okazały się media społecznościowe, gdyż tam potencjalni zainteresowani spędzali najwięcej czasu.

Firmowe konto umożliwia przypisanie siedziby firmy, godzin otwarcia, branży oraz kontaktu. Dzięki niemu publikowane są wszystkie nowości, atrakcyjne konkursy z nagrodami oraz opcja pozostawienia opinii o miejscu. To doskonałe i bezpłatne wyjście dla początkujących, ale również poważnych i świetnie funkcjonujących, przedsiębiorców.

red. Justyna Błahut
biznespodatki.pl




Jeszcze nie ma komentarzy

Dodaj go pierwszy!